On-Line Fish Farm 2 Hack Engine Creator Bitbros Inc. Plačilo poceni Xbox

Plačilo poceni Xbox Fish Farm 2

 

 

⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

1.9.1 ver Fish Farm 2 hack tool

▲▲▲▲▲▲▲

 

 

  1. Kritika - Vzreja rib je resnično zabavna v tej aplikaciji, plus grafika je dobro opravljena. Obstaja nekaj napak z meduzami, ki se združujejo in prekrivajo jajca, vendar to ni veliko. Sprva je neprijetno dobiti kovanec, vendar sem lahko dobil tisto, kar sem hotel, brez da bi porabil dodaten denar, zato je zabavno igrati mojo novo ribo za kovanec. Dobila sem ribico iz želeja in je bila vredna vredno .99 centov. Prav tako sem dobil izmenjavo kovancev, ni mi bilo treba, toda to mi je dalo hitrejšo igro. To je resnično privlačna igra in rad bi jo imela, ko ne bom igral kot ohranjevalnik zaslona
  2. objavil dneve - 2012-12-10
  3. velikost - 58114048
  4. 2.7
  5. Nemščina
  6. Z desetimi eksotičnimi 3D ribami in različnimi okraski na dosegu roke so možnosti neomejene
  7. Tomatometer - 4,4 od 5

 

 

Doseganje višjih ravni v ribogojnici 2 prinaša kovance in dostop do več rib, ozadij in akvarijskih okraskov. Nahranite svoje živahno obarvane ribe, se igrajte z njimi - celo jih razdražite s tapkanjem po steklu! Z ribogojnico 2 lahko ustvarite vse, od vrste rib do podmorskega doma. Ribogojnica 2, bitbros. Fish Farm 2 Apps, Nasveti, triki, namigi, Goljufije in več - Appsgare.

 

Allmänt | |
Upp